Potwierdzamy że na programie Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne proponuje się poniższe tezy do egzaminu:
symulacja językowa – „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” oraz „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na modelu Gniezna”
gra komunikacyjna : „Analiza serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” i „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie wybranych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)”
gra językowa – „Lew Tołstoj i Polska” i Gry Szkoleniowe i „Ziołolecznictwo – dawne, a współczesne na modelu dostępnych źródeł literackich”
zabawa lingwistyczna – „Kulturowe oraz komunikacyjne czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Podstawowe problemy” i „Antropogeniczne zagrożenia atmosfery”
gra kreatywna : „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur” oraz „Istota reklamy audiowizualnej na danych źródłowych z obserwowanych kampanii reklamowych”
zabawa zespołowa – „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej” i „Działalność muzeum – zamek Górków w zakresie tworzenia kolekcji ikon”
gra strategiczna – „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku” i „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
zabawa edukacyjna : „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Kłodzkiej” i „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.”
zabawa decyzyjna – „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii” oraz „Obraz Ameryki w kinie europejskim i amerykańskim”