Dla zainteresowanych – dydaktycy – kierunek HR


ĆWICZENIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Goło i wesoło; Peter Cattaneo
  • Ranczo Wilkowyje; Wojciech Adamczyk, Pod osłoną nieba; Bernardo Bertolucci
  • Zmierzch bogów; Luchino Visconti
  • Erin Brocovich; Steven Soderbergh, Jak działa jamniczek; Julian Józef Antonisz
  • Obcy – 8. pasażer „Nostromo” ; Ridley Scott
  • Gra wstępna; Takashi Miike, Zygmunt Kałużyński – Pół życia w ciemnościach; Jan Sosiński
  • Garbi – Super bryka; Angela Robinson, Mucha; David Cronenberg
  • Gulczas, a jak myślisz?; Jerzy Gruza
  • Godziny szczytu 2; Brett Ratner, G.I. Jane; Ridley Scott
  • Księżyc śmierci ; John Bradshaw
  • Air America; Roger Spottiswoode

    ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
  • Test, Test, Keef Hartley Band, Halfbreed
  • Tool, Undertow, Sedes, Wszyscy pokutujemy, Procol Harum, A Whiter Shade Of Pale
  • Klaus Mitffoch, Klaus Mitffoch, Hollies, The, Stay With The Hollies, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Kolaboranci, Tatuś

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę użytkowania dowolnej znastępujących tabletek:

  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 56.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o dużej sile działania
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 225.0, Leki przeciwdepresyjne – mianseryna
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 111.1, Leki przeciwprądkowe – antybiotyki – ryfampicyna
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne