ĆWICZENIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Goło i wesoło; Peter Cattaneo
Ranczo Wilkowyje; Wojciech Adamczyk, Pod osłoną nieba; Bernardo Bertolucci
Zmierzch bogów; Luchino Visconti
Erin Brocovich; Steven Soderbergh, Jak działa jamniczek; Julian Józef Antonisz
Obcy – 8. pasażer „Nostromo” ; Ridley Scott
Gra wstępna; Takashi Miike, Zygmunt Kałużyński – Pół życia w ciemnościach; Jan Sosiński
Garbi – Super bryka; Angela Robinson, Mucha; David Cronenberg
Gulczas, a jak myślisz?; Jerzy Gruza
Godziny szczytu 2; Brett Ratner, G.I. Jane; Ridley Scott
Księżyc śmierci ; John Bradshaw
Air America; Roger Spottiswoode
ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Test, Test, Keef Hartley Band, Halfbreed
Tool, Undertow, Sedes, Wszyscy pokutujemy, Procol Harum, A Whiter Shade Of Pale
Klaus Mitffoch, Klaus Mitffoch, Hollies, The, Stay With The Hollies, Sting, …Nothing Like The Sun
Kolaboranci, Tatuś
ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę użytkowania dowolnej znastępujących tabletek:
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
56.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o dużej sile działania
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
225.0, Leki przeciwdepresyjne – mianseryna
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
111.1, Leki przeciwprądkowe – antybiotyki – ryfampicyna
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne