Scenki kreatywne – podstawy programowe do zaliczenia


Informujemy że na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Eksperymentalne zaleca się tu przedstawione publikacje do egzaminu:

  • gra menedżerska – „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich” i „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej”
  • symulacja biznesowa – „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na danych źródłowych z Kampanii Piwowarskiej” oraz „Internet w gałęziach gospodarki i administwacji w Polsce w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku”
  • gra słownikowa : „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?” oraz Gry Biznesowe Realizowane Dla Pracowników i „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”
  • gra słownikowa – „Prawosławie w Polsce” i „Częstość i długotrałość występowania ocenianych zjawisk atmosferycznych w Sandomierzu w latach 1991-2010”
  • gra biznesowa : „Wpływ katastrofy smoleńskiej na stosunki polsko-rosyjskie” i „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”
  • symulacja strategiczna : „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego” oraz „Obraz przemocy w obozach koncentracyjnych i łagrach na podstawie obserwowanych dzieł literackich”
  • gra edukacyjna : „Charakterystyka nacjonalizmu szwedzkiego” i „Włosy jako symbol kultury hipisowskiej lat sześdziesiątych”
  • gra decyzyjna – „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na modelu anonsów towarzyskich” oraz „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan”
  • gra biznesowa – „”Ogniem i mieczem” Henryka Sienkiewicz: dzieło wobec wyzwania czasu” oraz „Postać Jadwigi Śląskiej w religijności i kulturze polskiej”