Scenki kreatywne – zalecenia do zaliczenia


Potwierdzamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe akceptujemy prezentowane na niniejszej liście tematy do pracy dyplomowej:

  • gra lingwistyczna : „Komunikacja psychiki, ducha i materii. Oblicza naszej duchowości i transgresje kulturowe wspołczesnej Europy” oraz „Kobieta jako obiekt seksualny w pierwszych reklamach telewizyjnych i prasowych”
  • symulacja strategiczna – „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego”
  • zabawa zespołowa : „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi” oraz Gry Szkoleniowe i „Środki perswazji w reklamie telewizyjnej skierowanej do kobiet”
  • gra lingwistyczna – „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną” i „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku”
  • symulacja językowa – „Rozumienie pojęcia sprawiedliwość przez studentów” oraz „Herodot w „Podróżach z Herodotem” Ryszarda Kapuścińskiego”
  • zabawa strategiczna : „Specyfika kuchni tureckiej i jej obecność w kuchni narodów bałkańskich” oraz „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na danych źródłowych z dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)”
  • gra kreatywna : „Rola mężczyzny w religiach Europy Południowo-Wschodniej” oraz „Kościół katolicki św. Trójcy w Strzelnie i cerkiew prawosławna Św. Michała Archanioła w Ciechocinku”
  • gra menedżerska – „Moc perswazyjna nagłówków prasowych” i „Wiadomości radiowe”
  • symulacja biznesowa – „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” oraz „Tadeusz Kantor indywidualność osobowa i twórcza”